Stillingsopslag - Kommunikations- og udviklingskonsulent

Ansøgningsfrist 24. august kl. 12.00

Socialtilsyn Hovedstaden søger en kommunikations- og udviklingskonsulent med overblik og engagement, og som har lyst til at være en del af en spændende arbejdsplads i rivende udvikling.

Vi tilbyder et job med stort ansvar. Opgaverne er mange, varierede og løses sammen med en bred vifte af kolleger og samarbejdspartnere, ofte i et højt tempo.

Stillingen som kommunikations- og udviklingskonsulent indeholder mangeartede arbejdsopgaver, men særligt skal fremhæves udarbejdelsen af Socialtilsyn Hovedstadens årlige årsrapport som en central del, og så den IT-understøttende funktion både ift. Socialtilsynets fagsystem, i forhold til analyser af div. produktionsdata samt ikke mindst hjemmeside, intranet og nyhedsbreve.  Du vil endvidere skulle indgå i et tæt samarbejde med ledelsen i Socialtilsyn Hovedstaden.

Arbejdsopgaver
• Udarbejdelse af Socialtilsyn Hovedstadens årsrapport (indeholder bl.a. vurdering af kvaliteten i tilbud og plejefamilier samt data om årets produktion)
• Analyseopgaver i forbindelse med fx udformning af spørgeskemaer og brugerundersøgelser (superbruger i SurveyXact)
• Analyseopgaver i forbindelse med dataforespørgsler fra ledelsen og Socialstyrelsen
• Udvikling og drift af Socialtilsyn Hovedstadens hjemmeside
• Webredaktør for Socialtilsynets afdelingsside på kommunens intranet
• Ansvarlig for nyhedskanaler inkl. nyhedsbreve og videreudvikling af denne kanal i form af brugertilrettet nyhedskanaler
• Superbruger i Socialtilsynets systemer, her under især Tilsyn.dk, der er socialtilsynenes fagsystem, og derved kunne understøtte øvrige medarbejders arbejde
• Digital understøttelse af arbejdsgange
• Drifts- og indkøbsansvarlig for IT og udstyr i samarbejde med kontorfuldmægtig i staben

Om dig som kandidat:
• Relevant akademisk uddannelse i forhold til de nævnte opgaver
• Skriftlige kompetencer på et højt niveau
• Gode samarbejdsevner
• Erfaren excel-bruger på højt niveau og meget struktureret
• Stærk og motiveret IT bruger
• Erfaren i udvikling, lancering og drift af en hjemmeside for en politisk styret organisation
• Erfaren i brugerrettet formidling på digitale platforme
• Erfaring som projektleder og håndtering af større logistiske arbejdsopgaver
• Gerne med kendskab til Socialtilsyn Hovedstaden
• Gerne med kendskab til det specialiserede socialområde og tilsynsreformen

Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende og centralt placeret stilling i en relativ ny organisation, hvor du får muligheden for selv at definere og skabe mange af arbejdsopgaverne sammen med den øvrige stab og ledelsen i Socialtilsyn Hovedstaden. Vi har et uformelt arbejdsmiljø, hvor medarbejder har indflydelse på egne opgaver og tilrettelægning af dem.

Hvem er vi
Frederiksberg Kommune varetager opgaven med drift af Socialtilsyn Hovedstaden i hovedstadsområdet på vegne af de øvrige 28 kommuner i regionen, og er udpeget af KKR Hovedstaden. Socialtilsynet gik i drift den 1. januar 2014 og har i dag ca. 65 medarbejdere, og løser opgaven med at føre tilsyn og godkende nye tilbud og plejefamilier på det specialiserede socialområde. Organisatorisk er Socialtilsyn Hovedstaden placeret i Børne- og Ungeområdet i Frederiksberg Kommune, og har til huse på Frederiksberg Rådhus.

Stillingen er placeret i Socialtilsyn Hovedstadens Stab, der består af ca. 10 medarbejdere, heriblandt økonomikonsulenter, jurister og kontorfuldmægtige. Du vil skulle refererer direkte til chefen for Socialtilsyn Hovedstaden, og med tæt sparring til den øvrige ledelse i Socialtilsyn Hovedstaden.

Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer om ugen med flekstidsordning.
Stillingerne ønskes besat pr. 1. september 2017 eller snarest derefter.

Ansøgning
Ansøgningsfrist er den 24. august 2017 kl. 12.00
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt mandag den 28. august og evt. også onsdag den 30. august.

Hvis du har yderligere spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte souschef Kristina Vang Jensen på krje06@frederiksberg.dk - tlf. 91333204 og/eller fra den 9. august Tilsynschef Mie Andresen på mian03@frederiksberg.dk - tlf. 91333201 

 Søg stillingen her

Nyheden blev udgivet

fredag, 21 juli, 2017

Downloads