Studentermedhjælper med interesse for administration

Ansøgningsfrist 31. marts 2017

Socialtilsyn Hovedstaden søger en effektiv studentermedhjælper til at være behjælpelig med diverse administrative og praktiske opgaver i vores Stab.

Arbejdsopgaver:

  • Behjælpelig ved sagsbehandling af indkomne aktindsigter
  • Registrering af indkomne orienteringer om magtanvendelser fra anbringelsessteder
  • Indhente børne- og straffeattester
  • Elektronisk journalisering af dokumenter
  • Kopiering af materiale til brug for samling af kursusmateriale
  • Ad-hoc opgaver herunder fordeling af modtaget elektronisk post og pasning af vores Hovedtelefon (oplyse kontaktoplysninger mv.)
  • Diverse praktiske gøremål, såsom indkøb og let rengøring af køkkenfaciliteter.

Om dig som kandidat:
Vi forestiller os, at du er studerende på en videregående uddannelse fx stud.jur., socialrådgiverstuderende eller studerende inden for offentlig administration.
Vi lægger vægt på, at du

  • Er effektiv og kan få noget fra hånden
  • Er grundig og struktureret i din arbejdsform
  • Er kvalitetsbevidst og har øje for detaljen
  • Er fleksibel når vi har travlt
  • Er serviceminded og med en proaktiv indstilling til arbejdsopgaverne
  • Har flair for IT, da vi arbejder i flere forskellige fagsystemer

Kort om Socialtilsyn Hovedstaden:

Socialtilsyn Hovedstaden fører tilsyn med plejefamilier, anbringelsessteder, botilbud og andre sociale døgntilbud for udsatte børn og voksne i Region Hovedstaden og Holbæk Kommune.
Socialtilsynet har hjemsted på Frederiksberg Rådhus.

Arbejdstiden er 15 timer pr. uge og den ugentlige timefordeling planlægges efter aftale. Der er tale om en tidsbegrænset stilling med tiltrædelse gerne d. 15. juni eller senest d. 1. juli 2017. Ansættelsen er for ét år, men kan eventuelt forlænges. Dette vil blive vurderet efter behov for løsning af opgaver hos os.

Vil du høre mere om stillingerne er du velkommen til at kontakte en af nedenstående personer:
Chefsekretær Gitte Lindholm på tlf. 91333210 / mail gili01@frederiksberg.dk
Jurist Anne Boysen Christensen på tlf. 91333203 / mail anch26@frederiksberg.dk

Vi skal have din ansøgning senest den 31. marts kl. 12.00. Udvælgelse af kandidater vil ske den 18. april 2017 og samtaler vil blive afholdt den 25. april 2017.

Nyheden blev udgivet

tirsdag, 21 marts, 2017