NyhederRelancering af Tilbudsportalen

Relancering af Tilbudsportalen

12. juni 2019
Nyhed

Den 11. juni lancerede Børne- og Socialministeriet en ny platform for Tilbudsportalen. Den nye portal indeholder en række ændringer, der bl.a. skal sikre, at visiterende kommuner kan fremsøge relevante tilbud og plejefamilier mere effektivt.

Tilbudsportalen har udarbejdet en vejledning til indberetning af oplysninger på Tilbudsportalen, som I kan finde her.

Som noget nyt skal alle, der ønsker at foretage indberetninger på Tilbudsportalen, anvende medarbejdersignatur.

Tilbudsportalen udsender løbende nyheder fra Tilbudsportalen. Det kan være en god idé at holde sig opdateret på nyhedssiden, hvor du bl.a. også kan læse mere om anskaffelsen af medarbejdersignatur. Nyhederne findes på denne side.

Support

Socialtilsyn Hovedstaden kan ikke vejlede i spørgsmål angående Tilbudsportalen. Alle tekniske og faglige spørgsmål skal rettes til supportfunktionen for Tilbudsportalen, der er placeret i Erhvervsstyrelsen. I kan finde kontaktoplysninger på supporten her

Nyheden blev udgivet Onsdag 12. juni, 2019